اتصالات پلی اتیلن اصفهان در درگیری مادر و دختر موثر بوده

پلی اتیلن متقاطع (PEX) و اتصالات پلی اتیلن اصفهان نوعی پلاستیک انعطاف پذیر، در حال حاضر جایگزین مس و فولاد گالوانیزه سنتی به عنوان خطوط تامین آب در پروژه های ساخت و ساز جدید و بازسازی شده است.

احتمالاً رول‌هایی از لوله PEX آبی و قرمز را در راهرو لوله‌کشی فروشگاه لوازم خانگی محلی خود دیده‌اید.

اما ممکن است ندانید که این لوله‌های رنگارنگ اکنون این امکان را برای افراد مشتاق به وجود می‌آورد که به جای تماس با یک متخصص، خطوط آب نشتی خود را جایگزین کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PEX چیست، کجا می توان از آن استفاده کرد، و همه جوانب مثبت و منفی این ماده لوله کشی محبوب بیشتر بدانید.

در سال 1968، دانشمند آلمانی توماس انگل، راهی برای اتصال عرضی پلاستیک معمولی (پلی اتیلن) از طریق تشعشع برای تولید شکل بسیار انعطاف‌پذیری از مواد کشف کرد.

پلاستیک جدید که به شکل لوله PEX انعطاف پذیر (همچنین به عنوان لوله PEX شناخته می شود)، در دهه 1980 وارد ایالات متحده شد، در ابتدا برای سیستم های گرمایش از کف تابشی:

اتصالات

لوله انعطاف پذیر در یک دال بتنی تعبیه شده است و آب داغ برای گرم کردن دال از آن پمپ می شود.

گرما را به بقیه اتاق بتاباند. لوله PEX برای گرمایش از کف تابشی محبوب است.

در حالی که استفاده از PEX برای سیستم های تامین آب از دهه 1980 در اروپا رواج یافته است، اما در اینجا دیر استفاده شده است.

زیرا برخی از نسخه های اولیه زمانی که در معرض سطوح بالای کلر رایج در منابع آب ایالات متحده قرار می گیرند، اندکی بدتر می شوند.

افزودن آنتی اکسیدان ها در طول ساخت، PEX را برای حمل آب آشامیدنی مناسب کرد و در دو دهه گذشته، با رعایت استانداردهای آب آشامیدنی ما، شروع به جذب کرد.

هنگامی که اتصالات مورد استفاده برای اتصال لوله ها از کار افتاد و نشت کرد، شکایات در مورد سیستم های اولیه آب PEX ظاهر شد.

اتصالات بهبود یافته این مشکل را حل کرد و محبوبیت PEX افزایش یافت. امروزه از PEX در بیش از 60 درصد از سیستم های آبرسانی مسکونی جدید ساخت و ساز استفاده می شود.