انتخاب لباس زنانه در استانبول به عنوان لباس فرم اداری برای معلمین

سبک آنکارا بیشتر در مورد پارچه است. پارچه آنکارا با لباس زنانه در استانبول و الگوهای روشن و زنده در رنگ های تند تزئین شده است که با تکنیک رنگرزی مقاوم در برابر موم ایجاد شده اند. سبک آنکارا به شدت با مد غرب آفریقا مرتبط است. لباس های سبک آنکارا شامل لباس، دامن، بلوز و کت و شلوار است.

استایل ضد مد کاملاً بر خلاف ظاهر و ترندهای رایج روز است. ظاهر گرانج نمونه‌ای از ضد مد است، زیرا در تضاد شدید با روند preppy بود که در همان زمان محبوب بود.

سبک آرت هو از طریق رسانه های اجتماعی رایج شد و به عنوان راهی برای PoC (افراد رنگین پوست) برای بیان خود شروع شد. این به کل سبک مد شکوفا شده است.

سبک مد هنر hoe تماماً در مورد ابراز خلاقیت و ادای احترام به هنر است. به نظر می رسد یکی از ملزومات اصلی این سبک جوراب های هنری باشد.

اینها ممکن است جوراب هایی باشند که شبیه به آثار هنری معروف طراحی شده باشند یا ممکن است برای تبدیل شدن به یک اثر هنری جدید تزئین شده باشند.

لباس

شلوارهای کمر بلند، پیراهن های راه راه و عینک آفتابی نیز از ویژگی های رایج این سبک هستند.

مد سبک هنری همه چیز در مورد بافت، رنگ و جلب توجه است. اگر دوست دارید کمی منحصر به فرد به نظر برسید و می خواهید کمی متمایز شوید، سبک مد هنری برای شما مناسب است.

لباس‌های گشاد و پارچه‌های طبیعی این لباس را به یک استایل بسیار راحت برای پوشیدن نیز تبدیل کرده است.

سبک هنری همه چیز در مورد مواد طبیعی است. جواهرات بزرگ و معمولی که دست ساز هستند، اکسسوری های انتخابی این سبک مد هستند.

بلوزها و ژاکت های گشاد نیز بخش بزرگی از ظاهر هنری هستند. به طور معمول، این اقلام با پارچه های طبیعی (نه مصنوعی) ساخته می شوند و با پالت های رنگی چند رنگ ساخته می شوند.

این ظاهر شامل استفاده از یک یا دو عنصر برجسته برای ایجاد یک ظاهر کلی چشمگیر است.