تعدادی دفتر آزاده قدیمی در خیابان های پاریس پیدا شد

اگر به دنبال دفتر آزاده هستید که نه تنها سرگرم کننده، بلکه کاربردی باشد، به دنبال یک دفترچه یادداشت جدید نباشید. این کلاسورهای با ظاهر سرگرم کننده می توانند شامل همه چیز باشند، از روکش های حواس پرت گرفته تا کاغذهای مخصوصی که جوهر را از بین می برد.

از این نوت‌بوک‌ها می‌توان برای اهداف مختلف دیگری نیز استفاده کرد، از یادداشت کردن افکار و ایده‌ها گرفته تا برنامه‌ریزی برای تعطیلات.

هنگام انتخاب یک نوت بوک، مطمئن شوید که برای کار مورد نظر مناسب است. برخی از نوت بوک ها فقط برای نوشتن مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای طراحی یا نقاشی هستند.

برای دانش آموزان، یک دفترچه طراحی به بهترین وجه مناسب خواهد بود. مداد رنگی، رنگ‌های آبرنگ و نشانگرهای بسیار سبک در این نوع نوت‌بوک بهترین کارایی را دارند.

علاوه بر این، یک دفترچه طراحی با طراحی انتزاعی نیز برای طراحی مناسب است.

دفتر

نوت‌بوک‌هایی با تقسیم‌کننده‌های داخلی می‌توانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا کار خود را سازماندهی کنند. دفترچه های تکی اغلب به سرعت پر می شوند، با ایده ها و یادداشت های پراکنده.

بدون تقسیم کننده، این وضعیت می تواند به یک کابوس سازمانی تبدیل شود. نوت‌بوک‌های دارای تقسیم‌کننده‌های داخلی در محدوده‌های قیمتی ارزان موجود هستند، یا می‌توانید تقسیم‌کننده‌های خود را بسازید.

هنگام انتخاب نوت بوک با تقسیم کننده، قیمت و فضای مورد نیاز را در نظر بگیرید. مهم است که کمتر از آنچه که با یک نوت بوک بدون تقسیم کننده خرج می کنید، خرج کنید.

قیمت نوت بوک باید در حد بودجه شما باشد، اما کیفیت آن باید با کیفیت باشد. جداکننده ها باید سال ها دوام بیاورند و نباید به راحتی جدا شوند یا شکسته شوند.

اگر در مدرسه هستید و برای کلاس به یک دفترچه جدید نیاز دارید، ممکن است بخواهید دفترچه ای با روکش مقوایی انعطاف پذیر تهیه کنید.

این نوع نوت بوک ها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا در صورت نیاز خم شوند و خم شوند که برای دانش آموزانی که دوست دارند در حال حرکت یادداشت برداری کنند ایده آل است.