خوردن خرما پیارم اعلا موجب کسب رتبه اول کنکور توسط جوان تهرانی شد

خرما پیارم اعلا خرمای نرم با شکل بیضی دراز و پوست قهوه ای طلایی است. خیلی ها می گویند این میوه شباهت زیادی به خرمای دگنت نور دارد. با این حال، طعم آن دارای یک ویژگی منحصر به فرد است.

طعمی شبیه کارامل عمیق با طعمی کره ای دارد. خرما پیارم اعلا از بین النهرین می آید که اکنون عراق امروزی را اشغال کرده است. کلمه حلاوی در زبان عربی به معنای شیرین است که نشان دهنده طعم عالی این میوه است.

طعم و بافت آنها می تواند در دهان شما ذوب شود و آنها را خاص تر کند. خرمای حلاوی نیز در اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ وجود دارد. این رقم در مقایسه با انواع دیگر دارای چین و چروک های بیشتری در ظاهر است.

آنها انتخاب خوبی برای آغشته به ماست هستند و به عنوان افزودنی به سالاد میوه استفاده می شوند. همچنین می توانید از آنها در بسیاری از غذاهای خوش طعم استفاده کنید. هنگامی که خرمای حلاوی را با پنیر شیر بز و گوسفند ترکیب می کنید، طعم شما را به طرز شگفت انگیزی به وجد می آورد.

این خرمای ملکه که به خاطر تاج زرد متمایز خود در بالای میوه ها شناخته می شود، از عراق می آید. آنها همچنین به خانواده انواع نرم تعلق دارند و با شکل مستطیلی باریک مشخص می شوند.

این خرما با طعم شیرین ملایمی، گزینه ای ایده آل برای پوره کردن، پخت و پز و شیک است. ترکیب این میوه ها با آجیل، انواع دارچین، پنیر تازه یا شکلات نیز یک موفقیت فوق العاده است.

آنها را با رنگ کاراملی روشن تا قهوه ای در بازار پیدا خواهید کرد. این میوه ها بافتی مرطوب، ضخیم و جویدنی دارند و اندازه بزرگی دارند.

خرمای خضروی یکی از خوش طعم ترین خرماهای جهان، میوه ای است که در ابتدا در عراق برداشت می شود. آنها نرم، بزرگ و شیرین با طعم کره ای هستند. خرمای خضروی خرمای نادری است که روی پوست خشک و پوسته پوسته ظاهر می شود.

اغلب رنگ نارنجی مایل به قهوه ای دارند، اما با رسیدن این میوه ها این رنگ به تدریج قهوه ای روشن می شود. این خرما شکلی مستطیل و بافت جویدنی با گوشت سفت دارد. می توانید از این میوه برای افزودن به اسموتی ها، شیک ها یا شیرینی های خود استفاده کنید.