شستن ماشین با مایع ظرفشویی فوفل شما را از رفتن به کارواش بی نیاز می کند

این مطالعه با هدف استفاده از عصاره جوت به عنوان افزودنی به مایع ظرفشویی فوفل انجام شد. به طور مشخص در پی پاسخگویی به سوالات زیر بود:

1. آیا عصاره جوت به عنوان یک افزودنی در ساخت مایع ظرفشویی موثر است؟

2. آیا بین صابون ظرفشویی جوت و مایع ظرفشویی تجاری از نظر ظاهر، بافت و بو تفاوت معناداری وجود دارد؟

جوت H0 به عنوان ماده اصلی در ساخت مایع ظرفشویی فوفل موثر نیست. بین صابون ظرفشویی جوت نسبت به صابون ظرفشویی تجاری از نظر ظاهر، بافت و عطر تفاوت معنی داری وجود ندارد.

در زمینه فناوری ساخت صابون، نتیجه‌ای که می‌توان از این مطالعه جمع‌آوری کرد می‌تواند به دانش در مورد اهداف پاک‌کنندگی مایع ظرفشویی فوفل از عصاره ضروری جوت کمک کند.

برای فروشندگان جوت، آنها درآمد بیشتری کسب خواهند کرد که می تواند به پیشرفت خانواده آنها کمک کند. برای کشاورزان، آنها جوت بیشتری می کارند تا بتوانند در تولید صابون ظرفشویی کمک کنند.

برای جامعه، عصاره جوت ضروری را می توان برای توسعه یک مایع ظرفشویی فوفل جایگزین که ارزان تر و ایمن است استفاده کرد که می تواند به حل مشکلات شهروندان در مورد از بین بردن لکه ها و چربی های ظروف کمک کند.

برای محققان آینده، با توجه به اثر بازدارنده بالقوه عصاره جوت به عنوان یک افزودنی در توسعه یک صابون ظرفشویی جایگزین، می توان از آن به عنوان مرجعی برای توسعه یک درمان جدید که بسیار در دسترس و ارزان است استفاده کرد.

محدوده و محدودیت های مطالعه این مطالعه همه چیز در مورد این است که آیا عصاره جوت به عنوان یک افزودنی در ساخت صابون ظرفشویی موثر است یا خیر.

هدف این مطالعه ارائه یک محصول جایگزین صابون ظرفشویی به افراد دیگر است که ارزان تر، ایمن تر و موثرتر باشد. محقق این مطالعه را در دبیرستان ملی Ilocos Norte – Science Compound از ژوئن تا مارس 2016 با کمک معلم محقق خود انجام خواهد داد.