شیلنگ قمقمه 206 قابل استفاده در قمقمه ورزشی

اگر مشکوک هستید که شیلنگ قمقمه 206 خودرویتان نشتی دارد، برخی از اجزای اصلی که باید بررسی کنید شلنگ ها هستند. شیلنگ ها به عنوان قطعات فرسوده در نظر گرفته می شوند، بنابراین قرار نیست عمر وسیله نقلیه را دوام بیاورند.

قبل از اینکه بیرون بروید و شیلنگ های تهویه مطبوع جدید برای ماشین خود بخرید، مهم است که بدانید وسیله نقلیه شما به چه مدل، مدل و سال شیلنگ نیاز دارد.

سیستم های تهویه مطبوع خودرو بسیار شبیه به سیستم های تهویه مطبوع خانه عمل می کنند.

آنها از مبرد استفاده می کنند که از طریق شیلنگ های فشار بالا جریان می یابد تا گرما را از هوای عبوری از دریچه های خودروی شما خارج کند.

این شیلنگ ها باید فشار لازم برای تبدیل مبرد از حالت گازی به مایع را تحمل کنند زیرا این فرآیند اجازه می دهد تا گرما از مبرد و هوای اطراف خارج شود.

شیلنگ

سیستم‌های تهویه مطبوع خودروهای مدرن از نوع متفاوتی از مبرد نسبت به سیستم‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، بنابراین نوع شلنگ مورد نیاز شما تا حدودی به سن خودرو شما بستگی دارد.

قبل از سال 1994، خودروها معمولاً از مبرد R-12 استفاده می کردند.

این نوع مبرد دارای اندازه مولکولی بزرگ است که به راحتی در سیستم تهویه مطبوع نگهداری می شود، بنابراین این سیستم ها معمولاً به شیلنگ های غیر مانعی نیاز دارند.

با این حال، از آنجایی که مبرد R-12 لایه ازن را از بین می برد، این امکان وجود دارد که اگر سیستم شما نشتی داشته باشد، نتوانید به سادگی مبرد را جایگزین کنید.

در این مورد، ممکن است مجبور شوید سیستم تهویه مطبوع خود را برای پذیرش مبردهای مدرن به روز کنید.

اگر می‌دانید که مبرد را از دست داده‌اید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به جای شیلنگ‌های تهویه هوای مانع ارتقا دهید. با یک مکانیک محلی تماس بگیرید تا در مورد گزینه های خود بیشتر بدانید.