ماسک بهداشتی یکبار مصرف میزان انتقال کرونا را افزایش داده است

CDC به نظارت بر گسترش COVID-19 ادامه می دهد و توصیه هایی را برای پوشیدن ماسک بهداشتی یکبار مصرف هم برای کسانی که به طور کامل واکسینه شده اند و هم برای کسانی که به طور کامل واکسینه نشده اند، ارائه می دهد.

CDC همچنین توصیه می کند که هنگام مراجعه به مطب پزشک، بیمارستان ها یا مراکز مراقبت طولانی مدت، ماسک و فاصله گذاری فیزیکی لازم است.

دستورالعمل‌های ایمنی فعلی ماسک پزشکی جانز هاپکینز همه افراد را ملزم می‌کند، حتی اگر کاملاً واکسینه شده و در برابر COVID-19 تقویت شده‌اید، در داخل مراکز مراقبتی ما از جمله تمام بیمارستان‌ها، مراکز مراقبت و دفاتر جانز هاپکینز از ماسک استفاده کنند.

از آنجایی که ویروس کرونا می تواند از طریق قطرات و ذرات منتشر شده در هوا از طریق صحبت کردن، آواز خواندن، سرفه یا عطسه پخش شود، ماسک ها برای جلوگیری از انتشار ویروس در مکان های عمومی سرپوشیده بسیار مفید هستند.

CDC مروری بر انواع مختلف ماسک ها و ماسک ها ارائه می دهد.

ماسک

به طور کلی، مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که ماسکی را انتخاب کنید که مناسب باشد و در مواقعی که توصیه می‌شود یا در شرایطی که از شما خواسته می‌شود، آن را به طور مداوم و مناسب بپوشید.

هر زمان که ماسک می‌زنید، حتما دقت کنید

قبل از گذاشتن یا برداشتن ماسک، دست های خود را با صابون یا ضدعفونی کننده تمیز کنید. به طور مداوم و مناسب پوشیده می شود.

ماسکی که اغلب برای نفس کشیدن یا صحبت کردن پایین کشیده می شود یا زیر بینی زده می شود، موثر نیست.

ماسک بدون شکاف با صورت شما منطبق است مهم است که بیشتر هوایی که تنفس می کنید و خارج می کنید از طریق ماسک به جای اطراف ماسک از شکاف های طرفین، بالا یا پایین جریان یابد.

ماسک پارچه ای شما از چندین لایه پارچه محکم بافته شده است و به خوبی روی بینی و دهان شما قرار می گیرد تا یک فیلتر موثر باشد.