مصرف سیر تازه امروز موجب رویش مجدد موهای ریخته شما می شود

مطالعه‌ای که بر روی بزرگسالان 35 تا 64 ساله در شهرستان لینکو، استان شاندونگ، چین با آندوسکوپی‌های اولیه انجام شد، به مدت 7.3 سال دارونما از عصاره سیر تازه امروز و روغن سیر بخار‌پز داده شد نشان داد که استفاده طولانی‌مدت از عصاره سیر تأثیر قابل‌توجهی بر شیوع ندارد.

علاوه بر این، یک مطالعه پیگیری به مدت 14.7 سال در مورد مرگ و میر سرطان معده پس از درمان سیر به مدت 7.3 سال بیان می کند که مکمل سیر هیچ اثر آماری معنی داری بر مرگ و میر نشان نداد.

سیر تازه امروز باعث افزایش فعالیت سلول های NK در بیماران مبتلا به سرطان کولورکتال غیرقابل جراحی می شود اما هیچ اثر قابل توجه دیگری مشاهده نشد.

در مطالعه دیگری که بر روی 37 بیمار (19 در گروه مکمل و 18 در گروه کنترل) مبتلا به آدنوم کولورکتال انجام شد، نشان داد که عصاره سیر کهنه، اندازه و تعداد آدنوم های روده بزرگ را پس از 12 ماه درمان کاهش می دهد.

آلیتریدیوم مصنوعی (100 میلی‌گرم) که همراه با سلنیوم (100 میکروگرم) به صورت خوراکی هر روز متناوب داده می‌شود، از معده در مردان در 288 روستای طبیعی هفت جامعه در شهرستان Qixia، استان شاندونگ، چین جلوگیری کرد.

بر اساس مطالعه‌ای که در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های استان جیانگ سو در چین انجام شد، افرادی که حداقل دو بار در هفته در طول دوره مطالعه 7 ساله سیر تازه امروز مصرف کردند، 44 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه بودند.

محققان که مطالعه خود را در مجله تحقیقات پیشگیری از سرطان منتشر کردند، با 1424 بیمار سرطان ریه و 4543 فرد سالم مصاحبه حضوری انجام دادند. از آنها در مورد رژیم غذایی و سبک زندگیشان، از جمله سؤالاتی در مورد سیگار کشیدن و اینکه چند بار سیر می‌خوردند، سؤال شد.

نویسندگان مطالعه نوشتند: “ارتباط محافظتی بین مصرف سیر خام و سرطان ریه با الگوی دوز پاسخ مشاهده شده است، که نشان می دهد سیر ممکن است به طور بالقوه به عنوان یک عامل شیمی درمانی برای سرطان ریه عمل کند.”