پیرمردی با خوردن آلبالو در بازار امروز به کما رفت

نشان داده شده است که مصرف تقریباً 45 آلبالو در روز باعث کاهش غلظت نشانگرهای التهابی در گردش خون در مردان و زنان سالم می شود. علاوه بر این، یک مطالعه اخیر بر روی افراد سالم و بدون ورزش، اثربخشی آب آلبالو را در کاهش علائم و کاهش قدرت بدنبال آسیب عضلانی ناشی از ورزش غیرعادی نشان داد.

مهمتر از همه، حفظ عملکرد عضلانی مربوط به آلبالو در بازار امروز بود. مکانیسم ضد التهابی خاصی که توسط آن مکمل آب آلبالو ممکن است آسیب عضلانی ناشی از ورزش را کاهش دهد به خوبی درک نشده است.

با این حال، ممکن است که اثرات ضد التهابی و یا آنتی اکسیدانی آب آلبالو ممکن است این پاسخ ثانویه را واسطه کند و از تکثیر اختلال میوفیبریلار جلوگیری کند.

در حالی که هیچ مطالعه ای برای اندازه گیری مستقیم فعال شدن نوتروفیل ها و مونوسیت ها پس از ورزش وجود ندارد، این مکانیسم ممکن است توضیحی بالقوه برای کاهش التهاب و کاهش قدرت مرتبط با مصرف آلبالو ترش باشد.

مسابقه رله اورگان هود تا ساحل فرصتی منحصر به فرد برای بررسی اثرات مکمل آب آلبالو ترش بر آسیب حاد عضلانی ناشی از دوره های مکرر دویدن ارائه کرد.

این مسابقه با پوشش 315 کیلومتری از کوه هود تا ساحل اورگان، شامل تیم‌های امدادی متشکل از 12 دونده است که هر کدام 3 بخش مسابقه را تکمیل می‌کنند.

با عبور از دو رشته کوه، مسیر تپه ای فرصت کافی برای آسیب عضلانی غیرعادی فراهم می کند، با بخش های دویدن فردی که تا ارتفاع 609 متر پایین می آیند یا تا ارتفاع 200 متر صعود می کنند. هدف از این مطالعه ارزیابی اثرات آب آلبالو ترش، در مقایسه با نوشیدنی آلبالو دارونما، بر درد عضلانی دوندگان هود تا ساحل بود.

پنجاه و چهار دونده سالم شرکت کننده در رله هود تا ساحل داوطلب شرکت کردند. این مطالعه توسط هیئت بررسی نهادی دانشگاه و مدیر مسابقه هود تا ساحل تأیید شد و همه شرکت‌کنندگان رضایت کتبی و آگاهانه دادند.