کفش کوهنوردی قارتال تبریز برای صاحبش دردسر ساز شد

هنگام انتخاب کفش کوهنوردی قارتال تبریز حتما به ارتفاع خود کفش دقت کنید. کفش‌های پیاده‌روی روزی، مانند مرل موآب همیشه محبوب، درست زیر مچ پا قرار می‌گیرند.

این امکان انعطاف پذیری بهتری را برای راه رفتن روی زمین های ناهموار یا صخره ها فراهم می کند. Merrell Moab دارای ساختاری سفت و سخت از طریق مچ پا است که همچنان پشتیبانی لازم را به شما می دهد.

چکمه‌های پیاده‌روی روزهای دیگر، با تقلید از طرح کلی کفش‌های ورزشی سنتی، پایین‌تر هستند.

اینها ممکن است برای برخی افراد راحت‌تر باشند، اما ثبات لازم برای تکمیل پیاده‌روی‌های طولانی مدت را فراهم نمی‌کنند.

در آخر، به متریال کفش پیاده روی روز نگاه کنید. برخی از چکمه‌ها با مواد ضد آب ساخته شده‌اند تا به محافظت از پاها هنگام پیاده‌روی در جوی‌ها و گودال‌ها کمک کنند.

چکمه Merrell Moab در یک نوع ضد آب عرضه می شود که می تواند پاهای شما را برای ساعت ها پیاده روی خشک نگه دارد.

کفش

نقطه ضعف مواد ضد آب این است که می توانند داغ شوند.

برای کسانی که در زمین‌های خشک پیاده‌روی می‌کنند، یک کفش کوهنوردی یک روزه را در نظر بگیرید که قابلیت تنفس داشته باشد، با پنل‌های مشبک فراوانی که اجازه می‌دهد هوا در گردش باشد و در طول کیلومترها پیاده‌روی، پاهای شما را زیبا و خنک نگه می‌دارد.

اگر یک کوهنورد تازه کار هستید یا مسافت پیموده شده روزانه خود را محدود می کنید، یک کفش کوهنوردی یک روزه ممکن است عالی باشد.

این کفش ها اغلب قیمت متوسطی دارند، اما می توانند سال ها پوشیدن و استفاده قوی را ارائه دهند.

ثبات و استحکام محدود می‌تواند به راحت‌تر شدن این کفش‌های پیاده‌روی برای افرادی که کاملاً آماده انجام چند روز یا مایل پیاده‌روی نیستند، کمک کند.

به علاوه، کفش‌های پیاده‌روی برای تمام فصول عالی هستند و اغلب با عایق، مواد ضدآب و لایه‌های اضافی محافظت در برابر آب و آب و هوا دارند.

همچنین به یاد داشته باشید که یک کفش کوهنوردی فقط به اندازه جوراب پیاده روی که با چکمه های خود می پوشید خوب است.